10 Kasım 2012 Cumartesi

Yeni Bir Gün

  İç bunaltıcı bir gün.. En azından Ankara'da.. Uyandığımdan beri ne yapsam şimdi diye düşünüyorum. Magazin programı açtım biraz,sıkıldım kapadım. Yine geldim pc başına. Ağlak hissediyorum kendimi ama ağlamayacağım bugün. Bitmemiş olsaydı büyük ihtimalle şuan beraber kahvaltı ediyor olurduk ama şimdi öyle oturuyorum. Yapacak birşey yok..
  Dün gece BDSM hakkında yazılar okudum uzun uzun.. Yine anladım ki bana hayal tüm bu şeyler. O yüzden bu konuda çok düşünmemeliyim kararına vardım. Zaten dünya kadar sınavım var bu hafta.Oturup çalışmam lazım ama aklımı nasıl derslere vereceğim hiçbir fikrim yok..Aslında dışarı çıkmak istiyorum ama diğer yanımda otur ders çalış deyip duruyor..İnsan kendini zorlayabilmeli değil mi?
  Keşke annemlerin yanına gidebilme şansım olsa şimdi. Aylarca gitmesem de özlemem normalde ama şuan evde olmak istedim. Kedimi özledim sanırım en çok. Annem ya da babam değil de,sadece onu getirebilsem şimdi yanıma,fazla bir özlem duymam gibi.. Hayvan sevgisi ben de insanlara olan sevgimden daha üst. Bilemiyorum neden. Hayvan sevmeyen biriyle tanıştığımda,ıyy it gibi bir tepki verdiğinde bir köpeği görüp,tamamen soğuyorum o insandan. Anlaşamıyacağım insanlar grubuna sokuyorum hemen. Bu hayvan sevgisi olayının başka bir boyutu da var bende ama onu burada açıklamak ne kadar doğru şimdilik bir fikrim yok..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder