9 Kasım 2012 Cuma

Görmemişin Blogu Olmuş

  Görmemiş blog açmış durmadan yazmış gibi olacak ama şuan ki psikolojimden kurtulmak için hep yazasım var birşeyler.. Grinin elli tonu kitabı evet herkesin dilinde.. En azından benim çevremde ama ben almadım hala. Oda arkadaşım okuyor şimdi,o bitirince okuyacağım ben de.. Her sabah yada okuldan geldiğimizde akşamları odada konuşurken,akşam kitapta okuduğu şeylerin ne kadar iğrenç olduğundan bahsedip duruyor..Niye ki diyorm,anlatsana ne anlatıyor? Merak da ediyorum zaten.. İlk anlattığı şey,ona en iğrenç gelen, kadının içine toplardan sokması ve gündüz öyle gezerse ne kadar haz alacağını konuşmaları..Dedim bende denemek isterdim,şaşkın şaşkın bir bakışma.. Anca evlenince deneyebilirsin tabii?! şeklinde soru içeren ses tonuyla bakıyor yüzüme.. Bakire olduğumu onaylamam gerekiyormuş gibi. Hayır değilim demiyorum tabi. Tabi evlenince deyip geçiştiriyorum,o da rahatlayıp konuyu değiştiriyor.
  Başka bir gün adamın kadını kırbaçlamasından,diğer bir gün ise havaya asmasından bahsediyor.. Iyy iğrenç bir kitap yaa diye diye. Artık birşey demiyorum çünkü asla diyemem ben tam da öyle bir ilişki hayaliyle yaşıyorum diye.Bana bile bazen iğrenç gelen ama yine de aşırı heyecanlandıran,nerdeyse kendime hiç dokunmadan anında gelebilicek hale getiren şeylerden bahsetsem herhalde benden iğrenir ve asla konuşmaz..Ki bu tarz şeyleri sevgilime ki artık değil sanırım,bile anlatamadım.Ona rağmen ne hale geldik..

2 yorum:

  1. "Artık birşey demiyorum çünkü asla diyemem ben tam da öyle bir ilişki hayaliyle yaşıyorum diye.Bana bile bazen iğrenç gelen ama yine de aşırı heyecanlandıran,nerdeyse kendime hiç dokunmadan anında gelebilicek hale getiren şeylerden bahsetsem herhalde benden iğrenir ve asla konuşmaz"
    Böyle yazmışsın. Neden iğrensin canım.
    İlginç geldi doğrusu bana
    selamlar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kimisine ilginç gelebilicek bir şey başkasına mide bulandırıcı gelebiliyor. Onu tanıdığım için, %1500 iğreniceğine eminim.

      Sil