10 Kasım 2012 Cumartesi

Eski Günler

  Eski günlerimi düşünüyorum şimdi. Ne komikmişim demekten kendimi alamıyorum.. 2 sene oluyor sanırım,kısa bir süre biriyle yazışmıştım. Yine boşlukta olduğum bir dönemdi,ilişkim yoktu. Bu konulara olan ilgimi yeni fark ettiğim dönemler. Tabi o zaman daha heyecanlıydım,daha hevesli.
  Kaptırmıştım kendimi. Şimdi biliyorum aslında hiç de olgun biri değilmiş,büyük ihtimalle ilk emirler verdiği kişi de bendim. O zaman öyle düşünemiyodum tabi..Her gün görevler verirdi yerine getirmem için. Okula iç çamaşırı giymeden gitmek gibi, içime 'minik birşey' bulup sokup gitmek gibi.. Ne anlamsızmış aslında ama o sıra çok heyecanlıydı herşey. Kendisini asla göstermeyen,hiç tanımadığım birinin dediklerini yapıp duruyordum.
  Bir günümü hatırlıyorum,göbeğine mum döküceksin ve bana hissettiklerine anlatıcaksın dediği.. Genelde videolarda izleriz ya,mum döker adam ama kadın hiç tepki vermez sanki hiç acıtmayan birşeymiş gibi. Herhalde o fikirle,hiç acıyacağını düşünmeden denemiştim,sonra da anlatmıştım aslında ne kadar çok acıdığını,resmen yaktığını. Yüzünden belli oluyordu zaten demişti hatırlıyorum çok net.
  Kısa bir süre sürdü gerçi ama yine de ne kadar kolay güvenmişim diyorum şimdi geriye baktığımda. Aslında güven vericek hiç bir tutumu yokmuş ama fazla merak işte.. Artık çok daha olgunum sanırım eskiye göre. Daha mantıklı yaklaşmaya çalışıyorum,sadece bu konuda değil,pek çok konuda..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder