19 Mart 2013 Salı

Bir hayalim..

    Öyle bir hayalim var ki,herhalde hiç bir zaman gerçekleşmez..
Kocaman bir ev..Şehrin dışında duvarlarla çevrili bahçeli bir ev. Bahçesinde bir sürü köpek, hatta belki başka hayvanlar da. Hayvanların bakımından ben sorumluyum her türlü. Evin sahibine hizmetten de ben sorumluyum. Belki başka kızlar da olabilir. Öyle rahat bir ortam ki, o, o an aklından ne geçtiyse ne istediyse hemen söyleyecek emredecek.. Aynı evi paylaşacağız ama ben hiç bir zaman onunla uyuyamıyacağım. Köpek yatağı gibi bir yatağım olucak. İstediğinde zincirleyecek bahçeye ya da bir odaya. İstediğinde yemek vermeyecek,su vermeyecek.. Canı istediği gibi davranacak yani.. Toplum kuralları vs. olmadan her istediğini yaptıracak. Hem o bundan haz alacak hem de ben ağlasam da sızlasam da içten içe mutlu olacağım orda ona hizmet ettiğim için..
   Canı istediğinde köpeklerle bir şeyler yaptırıp izleyecek.O şekilde de bakıcam köpeklere. Başka bir zaman arkadaşlarına hizmet ettiricek..Bilicek ki o ne isterse yapacağım,  ben de bilicem ki ne kadar acımasız davranırsa davransın beni sahipleniyor.. Öyle saçma bir hayal işte..

Hep Dahasını..

   İstekler ne kadar farklı..Her an çok alakasız anlarda aklıma garip garip şeyler gelir oldu.. Örneğin arkadaşlarla arabada giderken bir anda hepsinin sertleşmesi gibi,hepsinin tutup tek tek bir şeyler yapması gibi bana. Bambaşka şeyler konuşurken bunlar aklıma gelince bir anda gözümde hayal ediyorum o sahneyi. Sonra kendimi toparlayıp konuya odaklanmaya çalışıyorum belli etmeden.. Laf olsun diye dominant davranan birinin önünde değil de gerçekten dominant bir adamın önünde diz çökmek gibi.
   Bazen bir ortamda otururken başka masadaki bir adamın bakışından aslında sert biri olduğunu,dominant karakterli olduğunu anlayabiliyor insan.. O an sanki ortam müsait olsa,eliyle gel dese herkesin içinde diz çökmem için hareket yapsa sanki diz çökücem. Öyle şeylere dalıp bakıyor insan adama ama o kim bilir neler düşünüyor o an benim ne düşündüğümden habersiz..
   Daha önce de yazdığım gibi kemer görmek sanırım takıntı oldu bende iyice.. Kemer fetişi diye bir şey var mı acaba merak ediyorum.Bir adamın elinde kemer tutması kadar çekici bir şey yokmuş gibi sanki..
   Ve kadına şiddete tabi ki karşıyım ama bazı karakterler bence belli miktarda da olsa şiddete ihtiyaç duyuyor. Artık iyice fark ediyorum ki küçük miktarlarda da olsa acı duymak zevk verici..Aynı zamanda anladım ki hakarete uğramak da zevk verici. Çok tezat gelse de hem üzülüp hem zevk alabiliyor insan..Bir yandan için burkuluyor ama diğer yandan o seni aşağılayınca sen ona daha da bağlanıyorsun ya da gözünde daha da yukarılara çıkarıyorsun..
   Nedense insan hep daha fazlasını istiyor zaman geçtikçe.. Daha sert davranılmasını,daha aşağılayıcı konuşulması..Neden bilmiyorum..

3 Mart 2013 Pazar

Bok yesin herkes!

  Şuanki ruh halimi açıklamaya çalışıyorum deminden beri ama yazdım yazdım sildim,beceremedim bi türlü.. Bu da içimde kalsın,yapıcak birşey yok..
 
Bu aralar takıldığım şarkıyı da belirtip gitmekten başka yapıcak birşey bulamadım.