19 Mart 2013 Salı

Hep Dahasını..

   İstekler ne kadar farklı..Her an çok alakasız anlarda aklıma garip garip şeyler gelir oldu.. Örneğin arkadaşlarla arabada giderken bir anda hepsinin sertleşmesi gibi,hepsinin tutup tek tek bir şeyler yapması gibi bana. Bambaşka şeyler konuşurken bunlar aklıma gelince bir anda gözümde hayal ediyorum o sahneyi. Sonra kendimi toparlayıp konuya odaklanmaya çalışıyorum belli etmeden.. Laf olsun diye dominant davranan birinin önünde değil de gerçekten dominant bir adamın önünde diz çökmek gibi.
   Bazen bir ortamda otururken başka masadaki bir adamın bakışından aslında sert biri olduğunu,dominant karakterli olduğunu anlayabiliyor insan.. O an sanki ortam müsait olsa,eliyle gel dese herkesin içinde diz çökmem için hareket yapsa sanki diz çökücem. Öyle şeylere dalıp bakıyor insan adama ama o kim bilir neler düşünüyor o an benim ne düşündüğümden habersiz..
   Daha önce de yazdığım gibi kemer görmek sanırım takıntı oldu bende iyice.. Kemer fetişi diye bir şey var mı acaba merak ediyorum.Bir adamın elinde kemer tutması kadar çekici bir şey yokmuş gibi sanki..
   Ve kadına şiddete tabi ki karşıyım ama bazı karakterler bence belli miktarda da olsa şiddete ihtiyaç duyuyor. Artık iyice fark ediyorum ki küçük miktarlarda da olsa acı duymak zevk verici..Aynı zamanda anladım ki hakarete uğramak da zevk verici. Çok tezat gelse de hem üzülüp hem zevk alabiliyor insan..Bir yandan için burkuluyor ama diğer yandan o seni aşağılayınca sen ona daha da bağlanıyorsun ya da gözünde daha da yukarılara çıkarıyorsun..
   Nedense insan hep daha fazlasını istiyor zaman geçtikçe.. Daha sert davranılmasını,daha aşağılayıcı konuşulması..Neden bilmiyorum..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder