10 Kasım 2012 Cumartesi

Kıskanç mıyım ne ?

  Ders çalışmaya zorladım kendimi bir süre,sonra indim aşağı hava almaya..

  Burası kedi-köpek dolu.. Ben duvarda oturup sigara içerken bir tanesi uyukluyor kaldırımda..

  Bakıyorum öylece.. Herhalde daha önceden sahipliymiş,tasmanı var çünkü boynunda..

  Senin var benim yok düşüncesini içimden geçire geçire baktım boş boş.. Düşünmeme kararımı pek de uygulayamıyorum sanırım. Kafayı bozduğumu düşünmeye başladım. Fark ettim ki eskiden kendimi bi yalana kaptırmışım ben,niye yapmışım bilmiyorum. Her evlilik muhabbeti açıldığında,içten içe,ilerde ona söylerim,evde kelepçeli melepçeli değişik şeyler yaparız. Belki o da hoşlanır bana emirler verme fikrinden giib düşünmüştüm hep ama iyicene bi sallamışım kendi kendime. Sanırım şimdi bu yüzden boşlukta gibiyim.
  Her erkek sevmezmiş meğersem değişiklikleri. Ki doğrusu da bu olsa gerek.. Her erkeğin dominant bi karakteri olmak zorunda değil. Tabi bunun şimdi farkına varabiliyorum o ayrı..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder